30 Aralık 2015 Çarşamba

Güzel Şeyler Dükkanı

                      Yeni bir yıla çok az kala  içinizi ısıtacak görüntüler paylaşacağım şimdi. Her gün kötü şeyler olurken  iyi insanları ve ürettiklerini  görünce azalan umudunuz  yerine geliyor kimi zaman. Benim de neşemi yerine getiren, şahane şeyler üreten, mahallemize renk katan bir arkadaşım var. Elinin tersiyle bir çok olanağı iten, iç sesini dinleyen , bizim cesaret edemeyeceğimiz bir hayat yaşayan arkadaşım ve dükkanı. Öyle Bodrum, Marmaris vs.  yerlerde ki dükkanlar gibi çok kazanmıyor. Küçük bir kasaba da olduğumuzdan yaptıkları ilgi çekmiyor ama o durmadan üretiyor. 
                      Benzer zevklere ve ilgiye sahip insanlar buluşuyor dükkanında. O kadar güzel ve özgün ürünler yapıyor ki, her gidişim de ''  aa nasıl yaptın bunu ''   diyorum. Facebookta  1 Güzel Şeyler Dükkanı diye bulup her gün yaptıklarını adım adım takip edebilirsiniz. Şimdi  dükkandan görüntüler..


                                      


                                       

                                        


                                       

                             

                             Ve işte bunca güzel şeyi yapan .. Benim arkadaşım, iyi ki böyle insanlar çevremde, mahallemde. Adı gibi özel insan.. Binlerce öpücük  :))

                                         


7 yorum:

  1. Çok güzel, çok beğendim. Benim Face adresim yok. Bu yüzden İzmit'e gelince uğrayacağım inşallah.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zaten buraya gelince kesin görüşelin, hayal kahvemde olsun
      ne zamandır onu da göremedim. iyi yıllar!

      Sil
  2. Her biri harika! Bayılıyorum böyle insanlara. Hemen facebook sayfasına da bakacağım. Bebeklere ve çam ağaçlarına bayıldım. Yazdıklarınız bana bir kitabı hatırlattı. Onda da öyle bir kasabada, küçük ama bir sürü el emeği ürünler ve örgü günleri düzenleniyordu. Bir sürü insanın hayatına dokunabiliyor böyle yerler.
    Tebrik ederim arkadaşınızı. Umarım işleri çok güzel olur. Ellerine sağlık kendisinin. Sana da teşekkürler bizleri haberdar ettiğin için. Birgün kasabanıza yolum düşerse uğrayacağım ilk adreslerden olacak bu küçük dükkan.
    Sevgiler, iyi seneler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benim kasabaya yolunuzun düşmesini beklemeyin. hep
      her zaman beklerim. yaza doğru olsun hatta. deniz kenarında
      oturur, gezeriz. iyi yıllar!

      Sil
  3. Ne kadar güzel şeyler yapılmış bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Çok sevdim burayı ben :)

    YanıtlaSil
  5. canım benim, çok teşekkür ederim ... Yeni gördüm ve çok mutlu oldum. Ve koskocaman sarıldım öptüm :)

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...