17 Kasım 2015 Salı

SONBAHAR GECESİ

                               Arkadaşlarla  bir araya gelip  görüşecektik geçen haftasonu. Bir yemekte bunu gerçekleştirmeye karar  verdik.  Hadi en iyisi bu bir parti olsun ve kışa girmeden sonbahar bitmeden bu bir güz kutlaması olsun dedik. Arkadaşlarımdan birinin evinde , sofrasında bunu gerçekleştirdik. Güzelce hazırlanmış bir sonbahar  masasının etrafına toplandık. Yedik, içtik, sohbet muhabbet gece bitiverdi bile.  Soframız oldukça zevkliydi. Bu masayı sizler için  görüntüledim. 





İşte  bu da  gecenin yıldızı :)


8 yorum:

  1. Çok beğendim sofrayı:) Böyle arkadaşlar toplantılarını da özlüyorum. Burada şantiye ortamı çok acayip ya bir sürü insan var tabi ama çok başka, anlatılmaz yaşanır diyorum! Sevimli bakışlarıyla köpüş de kalbimi çaldı, mıncık manyağı yapmak istedim:)
    Sevgiler
    Daha böyle nice güzel günleriniz olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tuğbacm, dönüşünüzde sizinde olur inşlah
      böyle sofralarınız, arkadaşlarınız..

      Sil
  2. Çok zevkli, çok şık bir sofraymış. Detaylar da harika. Arkadaşınız çok zevkli bir insanmış.
    Minik de çok sevimli :)
    Sonbaharın renkleri, havası en sevdiğim. Her yerde görmek ayrı keyif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış geliyor kısmetse ona ait paylaşımlarda buluşmak üzere :)

      Sil
  3. Sofra muhteşem görünüyor, Pinterest karesi gibi! ^^
    Özge

    YanıtlaSil
  4. Gecenin yıldızını çok sevdim, adı ne?
    Bu arada peynir tabağınız çok şık olmuş....

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...