23 Mart 2013 Cumartesi

Doğum Günüm Sürüyor..



                               Arkadaşlarımla  kutladığım  bir  partiden  sonra  dün  gece de  kuzenlerle  buluştuk.  Onlarla  bol  kahkahalı  bir  zaman  geçirdik;  pastalar ,  börekler,  çörekler  yedik.  Doğum  günlerini  ne  kadar  abartılı  kutlarsak o  kadar  güzel  olur diyenlerdenim. Sağolsun  sevdiklerimde  beni yalnız  bırakmıyorlar..



Dün  gece  evde  iki  çocuk  olunca  mumları  üflemek onlara  düştü.  Bugün  yine  
hazırlık   yapıyorum.  Bu  sefer  yemekli  bir  kutlamamız  var.  Yine  beraber  olup  eğlenceli
vakit  geçirdiğim  arkadaşlarım  olacak.  





Baş  harfimden   yaptığım  kurabiyelerim  hazır.  Masayı  hazırlamakla  meşgulum  ama  iki
ara  bir  derede   bunları da  paylaşayım  dedim.  Gece  yaşananlar   kısmetse   yarına..
Ben  kaçıyorum :))

8 yorum:

  1. Yeni yasin kutlu olsunBuketcim. Sevdiklerinle ve kiziznla birlikte neseli ve mutlu yillar gecirmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Ben biraz geç kalmışım :( Doğum günün kutlu olsun. Dileklerine katılmamak mümkün değil :) Hepimiz için sağlıklı, huzurlu, mutlu ve tabiki de bol gezmeli yeni yaşlar geçirnemiz dileğiyle. İyi ki doğdun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım geç değil, ne güzel dileklerde bulunmuşun..

      Sil
  3. Nice mutlu yillara, saglikli ve bol gezili

    YanıtlaSil
  4. Harfli kurabiyelere bayıldım:))
    Kutla kutla, biz de izleyelim...öptüm!

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...