3 Eylül 2011 Cumartesi

SÜPRİZ BÖRTDEYY

             

                    Ağustos ayı  babamızın  doğum gününün  olduğu ay.. Süpriz  pasta  yapıp  kutlayalım  istedik.. Aynı zamanda  tüm aile beraber geçirilen güzel bir gece olsun  dedik..Akşam  yemeğini anane  ve dedenin de  katılımı  ile  bir restoranda  yedik.



                Yemek  bitiminde  eve geldik. Gündüz  Pelin'le  beraber  yaptığımız pastayı yedik  birlikte..Pasta  tamamen benim uydurduğum  bir pasta ,  yapması  da  çok kolay.. Sade  pasta  tabanı  alarak iyice olgunlaşmış şeftaliyi rendeledim.  Çok sulu olan bu karışımla pasta  kekini  ıslattım.



                                               
                                              Hazırladığım vanilyalı  pudingi  katlara  yaydım..




                  Puding  üzerine de tat versin diye  Kahve Dünyasından aldığım  kırpık çukulataları serptim..


 

                                         Pastanın  son olarak süslemesi kaldı. Dilimlenmiş  şeftaliler...




                                                            VE  MUTLU SOOONN!!!





25 yorum:

  1. Ooo super gorunuyor... Size afiyet, bal seker olsun... Kirazcekirdegi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. oy oy oy! nefis:)
    buket, jöle falan yok mu o şeftaliler nasıl o sırada duruyorlar öyle..

    buket sende hizaya sokabilme becerisi var bence.. ve ben.. öğrencin olmak..
    hale yola girmek istiyorum:)
    yardım eder misin?

    YanıtlaSil
  3. Buketçim, eşine de nice yıllara.. Çok güzel bir pasta olmuş, evde yapılmış pastanında tadına doyulmaz hani.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bayağı güzel helede meyveli olunca harika.doğum günü de kutlu olsun babişkonuzun

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık,iştah açıcı,pratik ve nefis görünümlü bir pasta olmuş:)
    Sanırım eşinizin doğum günü,mutlu seneler dilerim ...

    YanıtlaSil
  6. mutlu yıllar pasta güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  7. Harikasınız ,pasta çok lezzetli ve şık görünüyor:))
    Babanızın doğum günü de kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  8. Aynı durum bizim evde eylül ve ekim ayları için geçerli. Pasta, börek, çörek yapmalar, doğum günü partileri, nasıl ve kaç kişi davet edelim gibi pek çok soru beni bekliyor. Tarifiniz çok pratik gibi. İyi ki doğmuş babanız:)

    YanıtlaSil
  9. iyi dilekleriniz için teşekkürler !!

    YanıtlaSil
  10. pasta süper görünüyor eminim tadı da güzeldir... bu kırpıntıların kahve dünyasında bulunduğunu bilmiyordum,sayende öğrenmiş oldum, teşekkürler..sevgiler..

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. evet gözde, ben de yeni keşfettim ve pastaya çok tat katıyor..

    YanıtlaSil
  12. Ay canim istedi pastadan, simdi aynindan yapmak zorunda kalicam :P :)

    YanıtlaSil
  13. ben hala takipteyim pelinpembesi tatiller, kitaplar, uyuyan güzeller, pastalar... mis!

    YanıtlaSil
  14. Tam yaz pastası ! Ellerine sağlık Buketcim :)
    Bizim babamızında doğumgünü Ağustos'ta !

    YanıtlaSil
  15. teşekkürler acai-berry,,,
    çok sevindim ceren :)
    didem, sizin babanızda başak burcu demek :)

    YanıtlaSil
  16. Uyyyy pastanın güzelliğine de bakın hele!!! çatalımı kapıp geliyorum koca bir dilim isterimmmmm :)

    YanıtlaSil
  17. PASTA NEFİS OLMUŞ... EŞİNİN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM SAĞLIKLA SIHHATLE..
    SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  18. benim canım bugünlerde deli gibi şeftalili tart istiyor.bu pasta basitmiş hemen yapabilirim.bir de merak ettim yaşadığınız sahil kasabası neresi?çok güzel bir yere benziyor.

    YanıtlaSil
  19. sevgili kara kitap, burası kocaelinin bir ilçesi :)

    YanıtlaSil
  20. nice keyifli mutlu yillara:)

    YanıtlaSil
  21. Eminim çok güzel olmuştur. Anne kız ellerinize sağlık canım :) harika gözüken, el emeği bir yaz pastası. Babanızın da geçmiş doğum günü buradan kutlu olsun :)


    http://gizliteras.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...