2 Ocak 2011 Pazar

İŞTE YENİYILDA BİZ !!!

Aslında biz iki  gün önce yeni yıla  girdik sayılır.Çünkü bu daveti çarşamba gecesi verdim.Arkadaşlarımla ayda bir geceleri özellikle çocuksuz buluşma düzenliyoruz.Bu öyle iyi geliyor ki bize diğer buluşma gecemizi iple çekiyoruz.Bu sefer  bende  gerçekleşen bu gece de  yeni yıla denk geldi. Ben de biraz yılbaşı konsepti olsun dedim.Masamı buna göre düzenlemeye çalıştım.İşte biraz da görseller...




GECENİN MENÜSÜ
Piliç Çevirme
Bakla Fava
Patates Salatası
Peynirli Börek
Fırında Makarna
Rus salatası
Zeytinyağlı Sarma




 

7 yorum:

  1. MASA HARİKA ZEVKLİ YEMEKLER KONUŞUYOR MUTLU YILLAR CANIM

    YanıtlaSil
  2. Vay canına sayın seyirciler! Bu nasıl bir ev organizasyonu böyle:) Şahane!

    YanıtlaSil
  3. Benden de bir vay canına gelsin size sofra zevki süper de yemekler asıl süper olan...

    YanıtlaSil
  4. yaaa gerçekten beğendiniz mi:))) vallahi benim eserim hepsi :)

    YanıtlaSil
  5. ooo size yemege gelmek varmis, sofra suslemeleri sahen, menu sahane:) nice mutlu keyifli yillara:)

    YanıtlaSil
  6. Masa düzeni ve yiyecekler zevkle hazırlanmış ve fotoğraflarda bir üstadın objektifinden çıkmışcasına güzel, hayran kaldım. :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekür ederim peneus :))

    YanıtlaSil

Cuma Geldi

                                   Evet cuma geldi, yorgunluk da geldi hatta günlerdir süren baş ağrılarım da geldi. Bu hafta oldukça olums...